Watch2Day wil een product voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden en maakt daarom geen gebruik van een antwoordnummer. Indien u een zending binnen de zichttermijn wilt retourneren, zijn de retourkosten dus voor uw eigen rekening en de verantwoordelijkheid voor de correcte retourzending ligt bij u als afzender (we raden u aan om een retourzending aangetekend en verzekerd te versturen). Indien u een bestelling in zijn geheel (dus alle bestelde producten) retourneert, betaalt Watch2Day de verzendkosten voor de heenzending aan u, aan u terug. Indien u een product wilt retourneren, in verband met een defect of omdat er iets ontbreekt, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice en de instructies van de klantenservice op te volgen. In geval van een defect zal de klantenservice u doorgaans vragen om (digitale) foto's te sturen waarop het defect zichtbaar is (waar mogelijk is het dus verstandig om deze direct bij uw bericht te voegen).
Heeft Watch2Day een antwoordnummer of moet ik de retourkosten zelf betalen? Afdrukken
Gewijzigd op: Wo, 18 Mrt, 2015 om 3:00 PM
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.