Op het moment dat de buitenkant van het pakket beschadigd is (waardoor het artikel ook beschadigd zou kunnen zijn) bij bezorging, kunt u weigeren het pakket aan te nemen en contact opnemen met de klantenservice. Indien de bezorger u een beschadigd pakket wil overhandigen, waarbij u het vermoeden heeft dat het pakket in het verzendtraject geopend is geweest, dient u het pakket niet aan te nemen en niet te tekenen voor ontvangst. We verzoeken u om vervolgens binnen 3 dagen contact op te nemen met de klantenservice.
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket een lichte beschadiging ziet, vraagt u dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken (indien u vermoedt dat uw bestelling beschadigd is geraakt, dient u de zending niet in ontvangst te nemen). Indien u de zending in ontvangst heeft genomen en vervolgens blijkt dat het product beschadigd is, dient u Watch2Day op de hoogte brengen per e-mail of via de klantenservice contactpagina. U dient dit binnen 3 dagen na ontvangst van de zending te doen. De klantenservice zal u doorgaans vragen om (digitale) foto's te sturen waarop de beschadigingen zichtbaar zijn (zowel van de verzendverpakking, als van het product). Om de afhandeling van uw klacht te bespoedigen, voegt u deze foto's dus direct bij uw bericht. De klantenservice helpt u dan graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.