Hoewel het natuurlijk nooit leuk is als de levering langer duurt dan verwacht, kan dit wel eens gebeuren. De verwachte levertijden zijn altijd indicaties. Watch2Day koopt horloges wereldwijd in. Indien Watch2Day een horloge nog niet op voorraad heeft, zal het horloge vanuit de leverancier (veelal gevestigd in het buitenland) naar het magazijn van de logistieke partner van Watch2Day dienen te worden verstuurd. Vervolgens zal het horloge naar u als klant worden verstuurd. Het kan soms gebeuren dat een zending langer onderweg is dan de aangegeven verwachte levertijd (bijvoorbeeld door problemen tijdens het transport). Mocht Watch2Day een product niet binnen 30 dagen na bestelling kunnen leveren, dan kunt u uw bestelling kosteloos annuleren (Watch2Day rekent sowieso geen kosten voor het annuleren van bestellingen die nog niet zijn verstuurd). Watch2Day probeert altijd een realistische verwachting weer te geven met betrekking tot de levertijd. De verwachte levertijd staat dan ook duidelijk aangegeven bij de advertentie en in de bevestigingse-mail.